Tot later...

Kat.
29 apr. 2024 · 17 keer gelezen · 2 keer geliket

Zondag = schrijfdag.

Gisteren is de eindsprint ingezet van ons projectje 'Het Kleurloze Kasteel´. Wel, het wordt waarschijnlijk eerder een grachtentocht dan een keurige sprint maar de eindmeet is in zicht.

Alice, mijn schitterende sidekick in dit project, kiest momenteel de momentjes die ze wil vastleggen in beeld en ik weet nu al dat ze me van mijn sokken zal blazen.

Mijn eindbeeld ligt ook vast: Dot, in al zijn glorie, beukt de poort in. Stel je dat even voor?

Het zal een machtig zicht zijn, daar in mijn hoofd.

Maar dit betekent ook het einde van onze aanwezigheid hier: ik kan hier natuurlijk geen verhaal van 150 pagina´s lang droppen, dat voelt als een kaping van het forum.

Ik heb geen idee wat er met het verhaal zal gebeuren. 2023 was het jaar van ´Oudpark´. We verkochten/ verkopen dat voor de Warmste Week... misschien redden we in 2024 de wereld met Azamerik De Boze.

Of het blijft voor eeuwig verstoffen op mijn usb.

Alles is mogelijk.

Bedankt aan al wie even de tijd nam om een stukje mee te lezen.

Bedankt dat we ´tip van de week´ mochten zijn.

Nog heel veel schrijfplezier gewenst!

 

Groetjes,

Alice en Kat.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Kat.
29 apr. 2024 · 17 keer gelezen · 2 keer geliket